Money, money, money…

Logo? Bankowo!

Stal nierdzewna, mosiądz, miedź.


Banki oraz inne firmy z branży finansowej muszą szczególnie dbać o swoją wiarygodność by wzbudzić zaufanie obecnych i przyszłych klientów.
Dlatego tak ważny jest dla nich wizerunek wzbudzający ufność i świadczący o powadze instytucji, którą reprezentuje.
Trudno więc szukać tu krzykliwych form reklamy epatującej wybujałą kolorystyką czy fantazyjnym projektem graficznym.
Wyjątkiem są jedynie banki amerykańskie podkreślające swój narodowy charakter kolorami amerykańskiej flagi.
Dominuje stonowana, klasyczna i często monochromatyczna funkcjonalność. Srebro lub odcienie szarości, czerń, złoto w przeróżnych wykończeniach i odmianach.


Wszystko oczywiście z zastosowaniem najwyższej jakości materiałów podkreślających zamożność instytucji.
Mamy więc stal nierdzewną w odmianach błyszczących lub matowych oraz metale kolorowe – klasyczne złoto mosiądzu oraz miedź i brąz.
Często również w wersjach patynowanych, postarzanych, stylizowanych i wzorowanych na reklamach z wczesnych lat XX wieku.
To wszystko wyeksponowane na marmurach, granitach, drewnie czy też w nowocześniejszych, modernistycznych obiektach na szkle i betonie.
i choć wielu zapewne uważa, że wydatki wizerunkowe są przesadne, specjaliści od brandingu doskonale wiedzą, że pieniądz najlepiej sprzedaje pieniądz zainwestowany w dobrze skrojony, na miarę garnitur jaki dobrze zaprojektowane i wykonane logo nad drzwiami wejściowymi.


HB-Projekt miało tę niewątpliwą przyjemność współpracy z takimi potentatami na rynku międzynarodowym jak Citigold Private Banking w Polsce oraz Societe Generale w Norwegii.
Na lokalnym rynku do naszych Klientów należą banki spółdzielcze z grupy SGB i BPS oraz SKOK Chmielewskiego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *